Pasitenkinimo garantija

Jei turite klausimų dėl gaminio naudojimo ar savybių arba esate nepatenkinti „OneForAll“ rezultatais, skambinkite tel. +370 6120 9600 Kestutis Navickas (technikos konsultantas). Surasime išeitį!

Jei klientas nėra tikras dėl gaminio veiksmingumo, o klausimo telefono skambučiu išspręsti nepavyksta, atlyginsime pirkimo kainą. Tam klientas privalo pateikti kasos kvitą, gaminį, raštišką paaiškinimą, kodėl jis nepatenkintas gaminiu bei banko sąskaitos numerį, į kurią bus grąžinti pinigai. Laišką siųsti:

Henkel Balti OÜ

Keyword: Pasitenkinimo garantija

Adresas: Sõbra 43, Tartu 50106, Estija

Gavę ir peržiūrėję pateiktus dokumentus ir gaminio likučius, Henkel per 2 savaites perves atitinkamą sumą į nurodytą banko sąskaitą. Kiti atlyginimo būdai (pavyzdžiui, grynaisiais, dovanų kortelėmis ir pan.), negalimi.

„Henkel“ pasilieka teisę neatlyginti pirkimo kainos, jei pastebimi akivaizdūs piktnaudžiavimo ženklai (pateikiamos nepilnos tūbelės ir (arba) skardinės, ne visa prašoma informacija ir pan.).

Laikotarpis

Akcija vyksta nuo 2017 m. gegužės 15 d. iki spalio 31 d. (priimami tik šio laikotarpio kasos kvitai).

Paskutinis terminas – 2017 m. lapkričio 14 d. (pašto ženklo data).

Gaminiai

Akcija taikoma tik šiems „Moment OneForAll“ gaminiams:
„Moment OneForAll High Tack“, 440 g, IDH 1945804, EAN 4015000431361;
„Moment OneForAll Express“, 390 g, IDH 2172472, EAN 9000101107265;
„Moment OneForAll Universal“, 290 g, IDH 2172471, EAN 4057278001136.
                                              

Visos akcijos detalės paaiškintos kampanijos taisyklėse.